Organy Instytutu i osoby sprawujące funkcje kierownicze


1. Dyrekcja Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Krakowie

 

Dyrektor  Oddziału

prof. dr hab.n. med. Janusz Ryś

Zastępca Dyrektora Oddziału ds. Lecznictwa

prof. dr hab. n .med.  Stanisław Kłęk


Zastępca Dyrektora Oddziału ds. Naukowych

dr hab. n.med. Tomasz Banaś, prof. Instytutu

 

Zastępca Dyrektora Oddziału ds. Zarządzania i Finansów

mgr inż. Waldemar Stylo

 

2. Organy Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego
 

 Dyrektor Instytutu

dr hab. n. med. Beata Jagielska

Dyrektor kieruje Instytutem przy pomocy:
1) Zastępców Dyrektora, w tym:
a) Zastępcy Dyrektora - Dyrektor Oddziału w Gliwicach,
b) Zastępcy Dyrektora - Dyrektor Oddziału w Krakowie, 
c) pozostałych Zastępców Dyrektora, określonych w regulaminie organizacyjnym Instytutu
2) Głównego Księgowego.

 

Rada Naukowa
Przewodniczący Rady Naukowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego

prof. dr hab. Kazimierz Roszkowski-Śliż

 

Rada Naukowa jest organem stanowiącym, inicjującym, opiniodawczym i doradczym Instytutu w zakresie działalności statutowej oraz w sprawach rozwoju kadry naukowej
i badawczo-technicznej.

Do zadań Rady Naukowej należy:

  1. uchwalanie Statutu;
  2.  opiniowanie kandydatów na stanowiska: zastępcy dyrektora do spraw naukowych, sekretarza naukowego oraz kierowników komórek organizacyjnych wskazanych w regulaminie organizacyjnym, odpowiedzialnych za prowadzenie badań naukowych;
  3. opiniowanie kierunkowych planów tematycznych badań naukowych i prac rozwojowych oraz finansowych Instytutu, a także rocznych sprawozdań Dyrektora z wykonania zadań;
  4. zatwierdzanie perspektywicznych kierunków działalności naukowej, rozwojowej i wdrożeniowej;
  5. opiniowanie wniosków w sprawie połączenia, podziału, przekształcenia lub reorganizacji Instytutu oraz stałej współpracy Instytutu z innymi osobami prawnymi;
  6. opiniowanie regulaminu organizacyjnego;
  7. opiniowanie rocznego planu finansowego;
  8. opiniowanie rocznych sprawozdań finansowych;
  9. opiniowanie podziału zysku Instytutu;
  10. opiniowanie kwalifikacji osób na stanowiska pracowników naukowych i badawczo- technicznych oraz dokonywanie okresowej oceny dorobku naukowego i technicznego tych pracowników;
  11. opiniowanie wniosków o przyznawanie stypendiów naukowych;
  12. przeprowadzanie przewodów doktorskich i habilitacyjnych oraz postępowań o nadanie tytułu naukowego w zakresie posiadanych uprawnień;
  13. wnioskowanie do Dyrektora o mianowanie na stanowisko profesora zwyczajnego lub profesora nadzwyczajnego;
  14. opiniowanie programów prowadzonych przez Instytut studiów podyplomowych i doktoranckich;
  15. opiniowanie regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych;
  16. przypisywanie poziomów Polskiej Ramy Kwalifikacji do kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, o których mowa w § 3 ust. 4 pkt 1, z uwzględnieniem art. 21 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz. U. z 2016 r. poz. 64);
  17. podejmowanie decyzji o włączeniu do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, uwzględniając informacje, o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
  18. występowanie do ministra właściwego, o którym mowa w art. 2 pkt 14 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, z wnioskiem o włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji kwalifikacji nadawanych po ukończeniu innych form kształcenia, w tym szkoleń i kursów dokształcających, o których mowa w § 3 ust. 4 pkt 2.

 

Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Jeżak
email: katarzyna.jezak@onkologia.krakow.pl tel.:12 63 48 000
, w dniu:  19‑05‑2022 11:43:15
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Małgorzata Tomczyk
email: malgorzata.tomczyk@onkologia.krakow.pl tel.:12 63 48 000
, w dniu:  19‑05‑2022 11:43:15
Data ostatniej aktualizacji:
23‑01‑2024 17:57:05
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie