Organy Instytutu i osoby sprawujące funkcje kierownicze
1. Dyrekcja Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Krakowie
Dyrektor Oddziału
prof. dr hab.n. med. Janusz Ryś
Zastępca Dyrektora Oddziału ds. Lecznictwa
prof. dr hab. n .med. Stanisław Kłęk
Zastępca Dyrektora Oddziału ds. Naukowych
dr hab. n.med. Tomasz Banaś, prof. Instytutu
Zastępca Dyrektora Oddziału ds. Zarządzania i Finansów
mgr inż. Waldemar Stylo
2. Organy Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego
Dyrektor Instytutu
dr hab. n. med. Beata Jagielska
Dyrektor kieruje Instytutem przy pomocy:
1) Zastępców Dyrektora, w tym:
a) Zastępcy Dyrektora - Dyrektor Oddziału w Gliwicach,
b) Zastępcy Dyrektora - Dyrektor Oddziału w Krakowie,
c) pozostałych Zastępców Dyrektora, określonych w regulaminie organizacyjnym Instytutu
2) Głównego Księgowego.
Rada Naukowa
Przewodniczący Rady Naukowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego
prof. dr hab. Kazimierz Roszkowski-Śliż
Rada Naukowa jest organem stanowiącym, inicjującym, opiniodawczym i doradczym Instytutu w zakresie działalności statutowej oraz w sprawach rozwoju kadry naukowej
i badawczo-technicznej.
Do zadań Rady Naukowej należy:
- uchwalanie Statutu;
- opiniowanie kandydatów na stanowiska: zastępcy dyrektora do spraw naukowych, sekretarza naukowego oraz kierowników komórek organizacyjnych wskazanych w regulaminie organizacyjnym, odpowiedzialnych za prowadzenie badań naukowych;
- opiniowanie kierunkowych planów tematycznych badań naukowych i prac rozwojowych oraz finansowych Instytutu, a także rocznych sprawozdań Dyrektora z wykonania zadań;
- zatwierdzanie perspektywicznych kierunków działalności naukowej, rozwojowej i wdrożeniowej;
- opiniowanie wniosków w sprawie połączenia, podziału, przekształcenia lub reorganizacji Instytutu oraz stałej współpracy Instytutu z innymi osobami prawnymi;
- opiniowanie regulaminu organizacyjnego;
- opiniowanie rocznego planu finansowego;
- opiniowanie rocznych sprawozdań finansowych;
- opiniowanie podziału zysku Instytutu;
- opiniowanie kwalifikacji osób na stanowiska pracowników naukowych i badawczo- technicznych oraz dokonywanie okresowej oceny dorobku naukowego i technicznego tych pracowników;
- opiniowanie wniosków o przyznawanie stypendiów naukowych;
- przeprowadzanie przewodów doktorskich i habilitacyjnych oraz postępowań o nadanie tytułu naukowego w zakresie posiadanych uprawnień;
- wnioskowanie do Dyrektora o mianowanie na stanowisko profesora zwyczajnego lub profesora nadzwyczajnego;
- opiniowanie programów prowadzonych przez Instytut studiów podyplomowych i doktoranckich;
- opiniowanie regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych;
- przypisywanie poziomów Polskiej Ramy Kwalifikacji do kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, o których mowa w § 3 ust. 4 pkt 1, z uwzględnieniem art. 21 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz. U. z 2016 r. poz. 64);
- podejmowanie decyzji o włączeniu do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, uwzględniając informacje, o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji;
- występowanie do ministra właściwego, o którym mowa w art. 2 pkt 14 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji, z wnioskiem o włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji kwalifikacji nadawanych po ukończeniu innych form kształcenia, w tym szkoleń i kursów dokształcających, o których mowa w § 3 ust. 4 pkt 2.
email: katarzyna.jezak@onkologia.krakow.pl tel.:12 63 48 000 , w dniu: 19‑05‑2022 11:43:15
email: malgorzata.tomczyk@onkologia.krakow.pl tel.:12 63 48 000 , w dniu: 19‑05‑2022 11:43:15
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|